ThuisOntzorgt gaat de bewoners van Het Ravelijn ontzorgen.

In het Ravelijn aan de Graaf Lodewijklaan in Naarden opende een nieuwe zorgverlener haar deuren. Met een sleuteloverdracht met een heel klein feestelijk tintje gaat ThuisOntzorgt vanaf 1 april 2021 haar diensten aanbieden aan de bewoners van het Ravelijn.

Margo Janssen, directeur van ThuisOntzorgt verheugt zich erg op de samenwerking. Zij wil meteen aan de slag om de bewoners te leren kennen en om te vertellen wat zij voor de bewoners kan betekenen.

Margo: “We zouden het liefst alle bewoners uitnodigen voor een kennismakingsbijeenkomst, maar dat is natuurlijk binnen de RIVM-maatregelen niet mogelijk. Dat gaan we op termijn zeker doen! Vooralsnog zijn het vooral de 1 op 1 gesprekken die het ontzorgen door ThuisOntzorgt voor het voetlicht gaan brengen”.

Lilian Verheul, directeur-bestuurder van Woningstichting Naarden, is ook heel blij met deze nieuwe zorgverlener: “Toen we hoorden dat Amaris Thuis, de vorige zorgverlener, vanuit een andere locatie wilde gaan werken gaf de bewonerscommissie meteen aan het heel jammer te vinden als er geen zorgverlener meer in het Ravelijn aanwezig zou zijn. Gelukkig hebben we ThuisOntzorgt bereid gevonden om haar vleugels in het Ravelijn uit te slaan”.

ThuisOntzorgt werkt niet alleen voor de bewoners van het Ravelijn. Alle bewoners in Gooise Meren kunnen een beroep op haar doen. Meer informatie vindt u op www.thuisontzorgt.nl

ThuisOntzorgt ontzorgt het Ravelijn