Onze woningen

Woningstichting Naarden heeft ruim 800 woningen in de kern Naarden. Ons woningbezit is gevarieerd. Wij hebben eengezinswoningen en appartementen in diverse complexen. Daarnaast hebben we een viertal complexen specifiek bestemd voor de ouder wordende mens. De woningen zijn zelfstandig maar er zijn allerlei voorzieningen in het complex waardoor u als bewoner zorgeloos kunt wonen.

De huurprijs van de woningen varieert. Het grootste deel van onze woningen zijn sociale huurwoningen. Dit wil zeggen dat uw inkomen niet te hoog mag zijn om hiervoor in aanmerking te komen. Een kleiner deel van de woningen verhuren wij in de vrije sector. Om voor deze woningen in aanmerking te komen dient u aan te tonen dat u voldoende inkomen heeft om de huur te betalen.

Zorgeloos zelfstandig wonen met alle voorzieningen dichtbij

Zorgeloos wonen voor ouderen kunt u bij Woningstichting Naarden in de volgende 4 complexen:

Het Ravelijn: 125 (twee- en driekamer) appartementen (PDF)

Gelegen in Naarden op de rand van Naarden en Bussum staat het appartementencomplex van het “Ravelijn” aan de Graaf Lodewijklaan. Dit appartementencomplex voor senioren heeft woningen met een oppervlakte van 57m2 met een balkon of tuin. Het station Naarden-Bussum is op loopafstand. De bushalte is gelegen aan de Lambertus Hortensiuslaan op 1 minuut lopen. Het gebouw is rolstoelvriendelijk en de toegangsdeuren gaan automatisch open. Indien u dat wenst kunt u mee doen met activiteiten in de gemeenschappelijke recreatieruimte of u kunt de coffee corner bezoeken.

Gedurende werkdagen is er een huismeester aanwezig. Via hem kunt u, indien u een auto heeft, op een wachtlijst worden geplaatst voor een eigen parkeerplaats rondom het appartementencomplex. Verder is er een fysiotherapeut en pedicure. Op verschillende etages vindt u o.a. een bibliotheek, biljartzaal etc.

In het gebouw is een vestiging van Thuis Ontzorgt. Zij kunnen zorg verlenen als daar behoefte aan is.

Eventueel kunt u voor uw bezoek een logeerkamer regelen. Kortom: een prachtig appartement met een fijne leefomgeving.

U en uw (eventuele) partner zijn ouder dan 55 jaar. Maximaal 2 personen. Inwonende kinderen zijn in dit seniorencomplex NIET toegestaan.

De Flank: 60 appartementen (PDF)

De Bonnet: 32 appartementen (PDF)

De Schans: 39 appartementen (PDF)