Zelf klussen

Wilt u zelf een nieuwe keuken of een bad installeren, parket leggen of een wand plaatsen of verwijderen? Woningstichting Naarden biedt de mogelijkheid veranderingen in uw woning aan te brengen, zonder dat u deze ongedaan hoeft te maken als u de woning verlaat.

Voorwaarden

Aan het zelf klussen in uw woning zijn een aantal spelregels verbonden. U dient altijd vooraf toestemming te vragen via het aanvraagformulier. Lees voor meer informatie ook het reglement Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV).

Reglement Zelf Aangebrachte Voorzieningen (PDF)

Aan de slag?

Dien uw aanvraag in via een email. In de email dient u de volgende gegevens te vermelden: Naam, adres, emailadres, telefoon, in welke ruimte in of bij uw woning wilt u iets veranderen? Een korte omschrijving van de verandering, wie voert de werkzaamheden uit?, wanneer gaat u de werkzaamheden uitvoeren? Upload een foto, situatieschets, materiaalschets of offerte. Daarna beoordelen wij deze.

Dit bevestigen wij met een brief met daarin de specifiek voor uw situatie geldende voorwaarden. Na uw ondertekening, ontvangt u van ons schriftelijk toestemming en kunt u aan de slag.

Zelf Aangebrachte Voorzieningen aanvraagformulier

Hij/zij verklaart de voorwaarden "Reglement Zelf Aangebrachte Voorzieningen" te hebben gelezen.

Alsnog toestemming vragen

Hebt u zonder toestemming veranderingen aangebracht in uw woning? Dan kunt u daarvoor alsnog toestemming vragen. Als blijkt dat de veranderingen voldoen aan de voorwaarden, dan worden ze alsnog geaccepteerd. Voldoen ze niet aan de voorwaarden, dan verzoeken wij u de voorzieningen bij oplevering van de woning te verwijderen.