Zelf klussen

Wilt u zelf een nieuwe keuken of een bad installeren, parket leggen of een wand plaatsen of verwijderen? Woningstichting Naarden biedt de mogelijkheid veranderingen in uw woning aan te brengen, zonder dat u deze ongedaan hoeft te maken als u de woning verlaat.

Voorwaarden

Aan het zelf klussen in uw woning zijn een aantal spelregels verbonden. U dient altijd vooraf toestemming te vragen via het aanvraagformulier. Lees voor meer informatie ook het reglement Zelf Aangebrachte Voorzieningen (ZAV).

Reglement Zelf Aangebrachte Voorzieningen (PDF)

Aan de slag?

Wanneer u uw aanvraag indient met onderstaand aanvraagformulier, beoordelen wij deze. Dit bevestigen wij met een brief met daarin de specifiek voor uw situatie geldende voorwaarden. Na uw ondertekening, ontvangt u van ons schriftelijk toestemming en kunt u aan de slag.

Zelf Aangebrachte Voorzieningen aanvraagformulier

Hij/zij verklaart de voorwaarden "Reglement Zelf Aangebrachte Voorzieningen" te hebben gelezen.

Alsnog toestemming vragen

Hebt u zonder toestemming veranderingen aangebracht in uw woning? Dan kunt u daarvoor alsnog toestemming vragen. Als blijkt dat de veranderingen voldoen aan de voorwaarden, dan worden ze alsnog geaccepteerd. Voldoen ze niet aan de voorwaarden, dan verzoeken wij u de voorzieningen bij oplevering van de woning te verwijderen.