Huren bij WSN

Wij staan voor u klaar

Met vragen kunt u altijd bellen of bij ons binnenstappen. Hebt u een reparatieverzoek? Dan reageren we binnen 48 uur met een oplossing of een termijn waarbinnen de klacht wordt verholpen. Daarnaast bieden we ondersteuning aan klanten met betalingsproblemen en indien gewenst helpen we klanten bij het invullen van formulieren.

Lees meer over

Voor informatie over het opzeggen van de huur, kijkt u onder "verhuizen".

Het huurcontract

Huurt u een woning van Woningstichting Naarden, dan tekent u (eventueel samen met uw partner) een huurovereenkomst en de bijbehorende algemene huurvoorwaarden. Hierin staan de rechten en plichten van u als huurder en van Woningstichting Naarden als verhuurder. Met de ondertekening verplichten beide partijen zich tot het naleven van de overeenkomst. Wij berekenen eenmalig Ä 80,- aan administratiekosten bij het onderteken van een huurovereenkomst.

Algemene huurvoorwaarden

Onderstaand kunt u de huidige Algemene Huurvoorwaarden downloaden.

Voor oudere huurcontracten zijn mogelijk oudere versies van de Algemene Huurvoorwaarden van toepassing. Deze kunt u opvragen per telefoon of e-mail bij ons kantoor, onder vermelding van uw adres of jaartal van uw huurovereenkomst. Wij sturen u, indien beschikbaar, de voorwaarden toe die van toepassing zijn.
Algemene Huurvoorwaarden 2015

Huur betalen

Uw huur betaalt u iedere maand vooraf. De huurprijs en verschuldigde kosten kunt u voor de eerste van de maand storten of overmaken op:

Bankrekening NL50 INGB 0652 4409 08 t.n.v. Woningstichting Naarden.
BIC-code: INGBNL2A

U kunt ook een automatische incasso afgeven. Maandelijks wordt dan het juiste bedrag op de eerste dag van elke maand van uw rekening afgeschreven. Zo hebt u er geen omkijken naar en wordt de jaarlijkse huurverhoging automatisch (inclusief bijkomende servicekosten) voor u aangepast. Woningstichting Naarden werkt niet met acceptgirokaarten.

U kunt bij ons op kantoor de huur per pin betalen. Contante betaling is niet mogelijk.

Huurtoeslag

Huurtoeslag is een toeslag die u als huurder kunt aanvragen als de huur in verhouding tot uw inkomen te hoog is. Het is een financiŽle tegemoetkoming van de overheid in de kosten van een huurwoning.

Om in aanmerking te komen voor huurtoeslag, moet u aan een aantal voorwaarden voldoen. Deze voorwaarden hebben vooral te maken met de hoogte van uw huur en de hoogte van uw inkomen. Om de hoogte van uw huurtoeslag te bepalen, kunt u op de website van de Belastingdienst een proefberekening maken.