FAQ prinses Beatrixhof

Onderstaand vindt u veel gestelde vragen over prinses Beatrixhof.


  1. Wanneer zijn de woningen beschikbaar?
    Naar verwachting zijn de woningen in december 2025 beschikbaar voor verhuur.

  2. Moet ik administratiekosten betalen? 
    Ja, bij de eerste verhuurnota betaalt u € 25,- aan administratiekosten.

  3. Moet ik betalen voor een naamplaatje?
    Ja. U betaalt € 10,- voor een naamplaatje.

  4. Zijn huisdieren toegestaan in de woning?
    Ja. huisdieren zijn toegestaan. Huisdieren mogen geen overlast veroorzaken.

  5. Kan ik huurtoeslag krijgen?
    Dat is afhankelijk van de huurprijs en uw inkomen. Op de website van de Belastingdienst kunt u een proefberekening maken.

  6. Zijn de woningen energiezuinig?
    Ja. De woningen zijn zeer energiezuinig (A+++) en hebben het BENG label (bijna energie neutraal).

  7. Is er parkeergelegenheid?
    Ja. Direct voor en naast het appartementencomplex zijn in totaal 14 parkeerplaatsen aanwezig. In de omliggende wijk is ook parkeergelegenheid.

  8. Kan ik zelf gaan schilderen en aanpassingen doen in de woning?
    Ja. U kunt zelf schilderen in de woning. Voor eventuele aanpassingen in de woning doet u een aanvraag voor een zelf aangebrachte voorziening (ZAV).

  9. Zitten er rookmelders en een intercom in de woning?
    Ja. Er zijn rookmelders en een intercom aanwezig in de woning.

  10. Is er vloerverwarming aanwezig in de woning?
    Ja. Er is vloerverwarming aanwezig in de woning.

  11. Zijn de woningen gasloos?
    Ja. De woningen zijn gasloos. U kunt dus alleen elektrisch koken.

  12. Is er een lift aanwezig in het gebouw?
    Ja. Er is een lift aanwezig in het gebouw.

  13. Kan ik tijdens de bouw een kijkje nemen in het gebouw zelf?
    Vanwege veiligheidsredenen mag u niet zomaar de bouwplaats betreden. In oktober (onder voorbehoud) organiseren we wel een kijkdag voor de kandidaten. Het is dan mogelijk het complex en de nog op te leveren woningen te bekijken. 

  14. Hoe zit het met het eventuele gebreken van de woningen na de oplevering?
    Mochten er nog gebreken zijn na de oplevering, dan worden deze uiteraard verholpen. U ontvangt bij de oplevering informatie hoe u daarvan melding kunt maken. 

     
  15. Kan ik me terugtrekken na de toewijzing van de woning?
    Dat kan. Als u zich terugtrekt, zijn we wel genoodzaakt 300 euro administratiekosten in rekening te brengen. Het is dan ook belangrijk dat u zeker weet dat u de woning wilt wanneer u het acceptatieformulier ondertekent.

  16. Wat gebeurt bij een vertraagde oplevering? Kan ik dan langer in mijn woning blijven wonen?
    In het onverhoopte geval van vertraging houden wij u op de hoogte. U kunt de opzegging van uw huidige woning afstemmen met ons.

  17. Zijn er ook bergingen aanwezig?
    Ja. Elk appartement beschikt over een eigen berging. Deze zijn gelegen op de begane grond en te bereiken via de algemene bergingsgang. 

  18. Is er een scootmobielruimte aanwezig?
    Nee. Er is geen scootmobielruimte aanwezig. Een scootmobiel kunt u stallen in uw berging. Scootmobielen zijn verder niet toegestaan in het appartementencomplex en mogen niet op de galerij gestald worden.

  19. Zijn er ook zonnepanelen?
    Ja. Op het dak zijn zonnepanelen aanwezig. Voor elk appartement leveren er drie zonnepanelen stroom. Er zijn ook zonnepanelen die stroom leveren voor de algemene voorzieningen, zoals de lift.